10 Желт 2022
Жаңалықтар "Рауан ББ" МКҚК"

«Көшбасшы педагог»

Балалар жылы аясында пдагогтердің іс-тәжірибесін арттыру мақсатында «Көшбасшы педагог» атты 10 күндік шара ұйымдастыру.

Мақсаты: Әр педагог өзінің шығармашылық қабілеттерін пайдалана отырып, жан-жақтылығы мен шеберлігін көрсете білуі және оны іс жүзінде тәжірибиеден өткізу.

Міндеттері: Әр педагог топтарына ойын орталарын дайындау,табиғат бұрыштарын, рухани жаңғыру бұрыштарын жинақтау, дайындау.

1 күн - Ашылу салтанаты

10 күндік шараның жоспарымен ,қатысушылардың мақсаттары мен міндеттерін таныстыру және жеребе тастау.

2-күн 1 саны_________________________ тәрбиеші шығармашылық шеберлік (шығармашылық дағдыларын мысалға: сурет салу, жапсыру, мүсіндеу ұйымдастырылған іс-әрекеттерін ойын арқылы жаңаша ұйымдастыру) сағатын  көрсету

(Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру,қолжетімді заттардан балаларға түрлі ойындар ұйымдастырып,бір ай бойы бақылап, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау,өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

3-күн 2 саны_________________________ тәрбиеші ұйымдастырылған серуен кезіндегі бақылауды көрсету.

(Балалардың таңертеңгі серуен мен түс қайтадағы серуен барысындағы іс-әрекеттерін бақылап, танымдық(танымдық оқиға) дағдыларының қалыптасуына жағдай жасау, балалардың қызығушылығына байланысты зерттеу жүргізу, нәтижесін анықтау, бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау ,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

4-күн 3 саны_________________________ тәрбиеші ұлттық ойын көрсету

(Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру және ұлттық ойындарды ойнату барысы, нәтижесі бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау ,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

5-күн 4саны_________________________ тәрбиеші дидактикалық  ойын көрсету

(Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру және дидактикалық ойындарды ойнату барысы,нәтижесі бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау, қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

6-күн 5 саны_________________________ тәрбиеші  қимылды ойын көрсету

(Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру және қимылды ойындарды ойнату барысы,нәтижесі бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

7-күн 6 саны_________________________ тәрбиеші театрландырған қойылым көрсету

(Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру және театрландырған қойылымдар (көркем әдебиет пен сөйлеуді дамыту дағдыларын қалыптастыру мақсатында ертегіден қойылымын жаңаша бағытта көрсету) ойнату барысы,нәтижесі бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

8-күн 7 саны_________________________ тәрбиеші физикалық дамыту дағдылары (денешынықтыру)

(Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру және денешынықтыру ойындарын ойнату барысы,нәтижесі бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).

9-күн 8 саны_________________________ музыка жетекшісі концерттік бағдарлама(ансамбль, жеке орындау баламен, қойылым, би) шығармашылығын  көрсету

Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру музыка жетекшісінің ұйымдастырылған іс әрекетінің жүргізілу барысы, нәтижесі бір ай бойы жасалған жұмысын саралап,зерделеу өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу),қортынды концерттік бағдарлама көрсету.

10-күн 9 саны_________________________ психолог ерекше білім беруде ұйымдастырылатын шаралардағы көрнекіліктер дайындап (балалармен жұмыс жасау барысындағы видео,фото) слайд көрсету,жасаған жұмыстарына қортынды жасау.

10 күн – Қортынды. Жасалынған шара бойынша қортынды жасау.

 

Балабақша көшбасшысы

Балабақша тәрбиешілері арасында  іс-тәжірибесін арттыру және бір-бірімен бөлісу мақсатында «Балабақша көшбасшысы» атты  шарасы  ұйымдастырылды.

Мақсаты: Әр педагог өзінің шығармашылық қабілеттерін пайдалана отырып, жан-жақтылығы мен шеберлігін көрсете білуі және оны іс жүзінде тәжірибеден өткізу. (Балалардың таңертеңгі қабылдаудан бастап,кешкі үйге қайту аралығын дұрыс ұйымдастыру, қолжетімді заттардан балаларға түрлі ойындар ұйымдастырып,бір ай бойы бақылап, фото,видеоға түсіріп, слайд жасау,өз шеберліктерін әріптестерімен бөлісу,қиыншылықтары мен оңай тұстарын бақылап қорғап шығу).Сонымен қатар тәрбиешілер арасынан «Үздік тәрбиеші-2022» анықтау болды.

Нәтижесінде балабақша ішілік шарада:

«Үздік эссе» - Г.Есекаева

«Жаңашыл тәрбиеші» - Д.Шүренбаева

«Ізденімпаз тәрбиеші» - Б.Жолина

«Ұшқыр ойлы тәрбиеші» - Ф.Аманкулова

«Шығармашыл тәрбиеші» - Г.Әлиманова

«Үздік тәрбиеші-2022» -  С.Ұзақбай жеңіп алып, аудандық «Үздік тәрбиеші-2022» байқауына жолдама алды. Салтанат Ерланқызына сәттілік тілейміз!

Пайдалы ақпараттық ресурстар